ЗАКОНОМІРНОСТІ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ НАВИЧОК В АКТОРІВ ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ НА ЗАНЯТТЯХ З ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ

  • Л.О. Гринь Запорізький національний університет
Ключові слова: постановка голосу; атака звуку; регістр голосу; інтонація; фонаційні шляхи; дихання грудне; дихання діафрагматичне

Анотація

Стаття актуальна для розгляду в науковій сфері. Вона торкається наукових і практичних аспектів. У статті наголошується на тому, що під час роботи над голосом актор повинен виходити з розуміння органічної природи народження звуків мовлення. Закони мистецтва слова чітко сформував К.С.Станіславський за допомогою закономірностей музики.

Посилання

1. Станиславский К.С. Работа над собой в творческом процессе воплощения: Собр. соч.: В 9-и т. – Т. 3. – М.: Всероссийское театральное общество, 1990. – Ч. 2. – 583 с.
2. Павлов И.П. Полн. собр. соч.: В 6-ти т. – Т. 4. – М.-Л.: АН СССР, 1951. – 452 с.
3. Хомутова Л.Г. Створення художнього вокально-сценічного образу: Методичний посібник для співаків. – Дніпропетровськ: Пороги, 1995. – 53 с.
Опубліковано
2008-08-15
Як цитувати
Гринь, Л. (2008). ЗАКОНОМІРНОСТІ ФОРМУВАННЯ ВОКАЛЬНО-ТЕХНІЧНИХ НАВИЧОК В АКТОРІВ ДРАМАТИЧНОГО ТЕАТРУ НА ЗАНЯТТЯХ З ПОСТАНОВКИ ГОЛОСУ. Педагогічні науки: теорія та практика, (1), 80-84. вилучено із http://www.journalsofznu.zp.ua/index.php/pedagogics/article/view/1876